impregnare cu melodii


E ciudat cum creierul face asocieri intre melodiile pe care le  asculti si diferite momente din viata, anotimpuri sau persoane. Acum ascult Amy Macdonald si imi amintesc de iarna, frig, zapada (atat cat a fost😛 ). Cum mergeam cu castile in urechi cu amy zile la rand spre servici cu vantul in fata. Imi amintesc frigul, care nu-mi place, si  mersul prin mocirla de pe pod spre statie cu masinile vajaind pe langa mine si cateodata abia distingeam sunetele din melodii de sunetul masinilor. Nebuni soferii astia nu conteaza sezonul. Si-mi amintesc cum alegeam de multe ori 30-ul doar ca e mai putin zgomotos, astfel ca nu trebuie sa dau volumul la maxim sa aud melodia.

Si imi amintesc de primele ore de “brillante”, primii pasi, si cand ieseam imi auzeam in casti  “i will run until my feet no longer feel no more”. Precious moments…

“and we are the youth of today”….si azi e asa de scurt…..

Leave a Reply

