warm inside…


Aproape se termina ziua si am un sentiment de bine in mine, nu stiu exact de la ce o fi, poate pentru ca azi sunt 25 de ani de cand ai mei parinti si-au zis “da” forever,  poate pentru ca azi am primit o racheta de tenis pentru practice pana imi iau eu una, poate pentru ca azi m-am tuns si a iesit chiar bine, poate pentru ca am ascultat “veritasaga – ill  street blues” pe repeat in drum spre salsa, poate pentru ca mi-au iesit aproape toate miscarile azi la curs, sau poate pentru ca am un bol mare de visine si cateva madeleine “de cinat”. In final ‘or fi toate la un loc sau o fi pentru ca asa ar trebui sa fie tot timpul.

Leave a Reply

