e totul verde acasa


am indraznit sa-mi iau 2 zile de concediu: luni si marti, asa ca pentru mine azi e luni de fapt….cam nasol nuh??…dar saptamana asta are 3 zile de lucru doar….a trebuit sa  ajung si pe acasa, ca de mult n-am fost…..motivul luarii acestor zile de concediu a fost schimbarea buletinului…acum sunt fara id pentru vreo 2 saptamani…hmm….sper sa nu observe nimeni de la “legitimare”…operatiunea “luatul in poza pentru buletin” s-a incheiat luni pe la un 11:30….eram cu buni….de mult n-am fost in parcul din centrul orasului…unde au pus “hinti” noi….🙂 ….si au dat drumul si la fantana din centrul parcului….cred ca nu am vazut-o sa “curga” si mai bine de vreo 10 ani…..buni a zis ca “de cand eram eu mica”…..ajunse acasa ne-am pus pe copt turta dulce….si am facut la turta sa ne ajunga doar un pic mai mult decat trebuie🙂 …a iesit “heavenly”…..am mai efectuat si operatiunea de “curatat fasole”, plus, pus castravetii la borcan…..in curte se jucau “prichindeii”- asa le-am zis celor 2 pisoiasi pe care i-am gasit cand am venit acasa si m-au intampinat..🙂 nu le-am dat nume …pe cand mai ajung acasa nu o sa mai fie…isi gasesc alt stapan….in curte multe flori….si trandafiri…..in gradina la fel….gasesc si dalii….foarte rosii….straluceste de verde gradina de legume…… imi place mult acel verde….verde de casa…verde cu miros de verde….as vrea sa gasesc de fiecare data acel verde, cand ajung pe plaiuri natale…nu e asa departe de Cj…dar acolo e casa cu gradina si flori…….acolo pot sa merg si voi stii fiecare coltisor….cum a fost si ce a devenit….a trecut mult de cand nu mai particip la intretinerea acelui petec verde….dar stiu ca ma pot intoarce oricand sa-l admir…..cand ti-e dor, da o fuga la casuta ta cu verde…inspira si te intorci poate mai fericit, mai in forta.

Image1871

One thought on “e totul verde acasa

Leave a Reply

