ce am invatat :D


weekend frumos…dar ca toate weekendurile – scurt….sa ne incadram in zicala “ce e prea mult strica”!

ce am invatat in weekendul asta:

ca de fiecare data cand nu ascult ce mi se spune/indica sa fac, iese ceva gresit (ajung sa alerg dupa mingi)

ca e bine sa bei o bere inainte de somn (mie imi place reddsย  “ala vechi”)

ca exista lucruri care par simple si sunt totusi sunt complicate(cum naiba fac sincronizare cu maini si picioare in ritm de hip-hop?)

ca te poti ameti si de la apa minerala( nu-ti mai iese spin-ul nici cat iesea inainte)

ca exista perfectiune (relativa)

ca nu e indicat sa razi imediat ce ai tras o gura de bere (si totusi nu iese pe nas tot timpul)


ca nu conteaza premiul, ci participarea

ca atunci cand 4 oameni incearca sa te convinga de ceva (bun), trage o gura de apa minerala si cedeaza

ca nu mi-e tot timpul cald cand le e la altii(long live the human body)

ca atunci cand vezi 10 bani pe jos ii ridici(sa nu lasi norocul la altu’ ๐Ÿ™‚ )

3 thoughts on “ce am invatat :D

  1. multam de vizita…
    astept blogul tau pe blogspot.com sa am unde sa iti vad pozele.. pe flickr nu mai prea intru ca am umplut contul pana la limita free. Asa ca pe blog o sa fie tot ce lucrez…
    Spor si lumina buna!

  2. postul acesta e mai funny decat toate :)))) ..

    .. btw ma bucur ca ai participat si felicitari pentru curaj ๐Ÿ™‚ ..

Leave a comment