zambeste mereu


zambeste…..e frumos totul in jurul tau….zambeste ca esti cel mai frumos asa….cand zambesti totul e mai bun ….si cand vrem sa fim frumosi sa zambim …..un zambet larg pe fetzele noastre albastre…….. nu ar trebui nimc sa ne faca sa credem ca nu suntem speciali….absolut nimic…..

*si e totul gandit din matrice*


zambesc sa imi aduc aminte:
lumina pura arsa de soare
gand de copil purtat
adiere de ceai verde

ne scufundam cu iluzii sub ape
ne roade tot mai mult launtrul
as musca din tot cuprinsul
daca as stii ca mai am putere

nu mai pot sa-mi vad trecutul
parca e ca-ntr-o cutie
am pus cheile aiurea?
am vrut sa uit de tine?

si-am luat sa sap adanc
un creion si-un ceas de mana
nu mult timp a mai ramas
pana aflu adevarul

ganduri se-astern pe hartie
si-o serenada adie din vie
impacata azi cu intaiul
gand ce mi-a izbit plamanul.

2 thoughts on “zambeste mereu

Leave a Reply

