cate un prost pe rand si tot asa !


Nu se mai poate si m-am saturat pana peste cap de toti prostii care ne inconjoara si ne sfideaza.  Si m-am saturat de noi astia cu un neuron in plus care ne complacem  cu ei pe langa noi. N-avem un pic de curaj sa le-o trantim in fata. Dam de ei in fiecare zi: ca e vecinul de langa, ca e tanti de la magazin, chelnerul de la pizzerie. Ori care ar fi ei: ii iau pe rand. M-am saturat sa las dupa ei, ca asa sunt ei.  Daca ei asa sunt, eu nuh.  Nu mai am de gand sa stau cu mainile in san si sa-i vad cum cresc in “putere” si in numar.  Ca pana la urma sunt multi si au un cuvant de spus, o fi el prost dar la alegeri de va fi proportie de 1 la 10 sa vezi atunci ce distratie va fi pe capul nostru. Unii nu se prind, cred ca asta e normal: sa improsti  in unul si altul cu noroi, sa te folosesti de el, sa fi nesimtit si needucat pana la urma. Toata prostia asta e normala la el si ma enerveaza la culme. Trebuie sa va marturisesc ca am inceput procesul de constientizare a existentei neuronul meu in plus. Nu ma las, pe pecetea lor ca nu ma las!!! Va spun ca incepe cu lucruri marunte si o sa creada ca esti rau si pe dincolo, raspuns la asta: “Uita-te la fatza mea…cum e?? frumoasa?? deci nu sunt rea!! imi merge bine!!!” (citez de la A. )

Va “citesc”!!!Usor de reperat prostia!!


“Romanul s-a nascut obosit, spune o vorba
De fapt e rezultat la o statistica mai sobra
Din 3 se nasc 2, din 2 unu-i tampit
Si celalalt e fraier ca nu zice nimic”


4 thoughts on “cate un prost pe rand si tot asa !

  1. Daca nu ar fi prostii, cum s-ar remarca desteptii? o intrebare la fel de retorica precum” ce a fost prima data? oul sau gaina?”
    Singura problema pe lumea asta e ca prostu are mai mult tupeu ca ala care, vorba aia, are un neuron in plus si uite asa unii ajung la baza piramidei calcati de specia asta lipsita de valori. Si cum ce se aseamana se-aduna nu mai e loc pentru cei fara sange rece.
    Toate bune!
    Traiasca pila, banu murdar si hotia! Asa ne aruncam tara pe apa sambetei.

Leave a Reply

