e ud, pot sa alunec, dar n-am facut-o


nu-mi place acel sentiment pe care il ai cand treci peste ceva urat si iti raman in minte flashuri cu ce s-ar fi putut intampla daca nu faceai ceva sa remediezi….un sentiment pe care il am spre exemplu cand trec calea ferata si este uda…..ce s-ar fi intamplat sa alunec….un sentiment pe care cred ca multi il incearca cand nu mai au ce au avut si incearca sa-si creeze scenarii cu ce ar fi putut sa fie daca nu faceau cum au facut. insa faptul este consumat nu mai ai ce face decat sa mergi inainte, sa-ti accepti greselile, sa fi  puternic si inteligent sa recunosti unde nu ai facut bine, sau ai facut prea bine. cel mai important e sa retii ce ai invatat din tot ceea ce ti s-a intamplat, sa poti sa treci mai departe,  sa vezi ca nu se termina nimic, ca esti mai puternic acum, ca poti sa infrunti orice sau cel putin aproape orice, ca trebuie sa recunosti in primul rand fata de tine ce trebuie sa faci sa-ti fie tie bine, dar si celor din jur. insa din drumul cu lectii invatate una dupa alta te alegi si cu un sistem de aparare: suspiciunea. ii suspectezi pe toti ca sunt la fel ca cel/cea care te-a ranit/inselat/lovit. si adevarul este ca nu este asa. unii care nu pot sa treaca peste “sistemul lor de securitate”, ajung sa nu se mai poata bucura de nimeni/ nimic din jurul lor. resping tot, din motivul ca i-ar putea ranii, desi ei cred ca nu fac nimic mai special ca inainte. au numai de pierdut. da frau liber dorintelor tale, nu te ascunde in spatele cicatricilor tale. atat sunt: cicatrici, va trebui sa te impaci cu ele. sunt parte din tine, mereu cu tine, dar va trebui sa fi capabil sa poti sa ramai gol in fata oricui si sa nu iti fie teama ca ti le vedea.

6 thoughts on “e ud, pot sa alunec, dar n-am facut-o

  1. Eu am o teorie de viata, nu demult descoperita, de fapt nu as putea spune ca am descoperit-o eu in mine ci doar am simtit-o:
    Decat sa regret ca nu am facut un lucru mai bine regret ca am facut si am gresit. Si aici ajungem la concluziile tale conform carora te bucuri de invataturile desprinse din acea experienta, chiar daca ea a fost una neplacuta.

  2. Pingback: Gninionul, necazul si prostia. « Laurentiu Elena

Leave a Reply

