Ghinionul, necazul si prostia.


Leapsa primita de la Law.

punctul 1: la ghinion……m-am tot gandit si gandit…

  1. n-am intrat la faculta de geogra cand am dat in 2004….poate ajungeam ghid acum😛
  2. 3 ghinioane cu masina: zgariat partea din fata la un nene, aterizat in sant + aproape acrosat o caruta( cine a vazut ca ala semnaliza cu mana stanga) scapat cu bine din toate🙂

punctul 2: la necaz…..ma tem ca nu am ce scrie….sunt eu prea tanara ori smth…. thank god for that…

punctul 3: la prostie:

  1. la 10 ani am hotarat sa sar de pe terasa casei noastre…am studiat mult terenul…erau vreo 2 metri in jos si am aterizat in picioare…bad move dar n-a fost impactul asa de mare incat sa-mi rup ceva
  2. la 14 ani am facut infectie urinara si am stat la pat 2 saptamani cu injectii dureroase pe care eu le-am ales in locul pastilelor
  3. la 19 nu am ales facultatea de tehnica
  4. la 23 am terminat un master care nu m-a satisfacut

si sa termin intr-o nota vesela: sunt genul de om care are norocul sa gaseasca ultima paine neagra de pe raft la 20:30😀

Leave a Reply

