rewind


restart….inapoi in trecut….ploua si e cald….soare n-am vazut de-o luna….e frumos si asa…gol si pustiu in zare….gol si pustiu in suflet……a ramas sa astept gerul…..revine in fiecare an….tot aici ma gaseste….tot rece este mereu….tot la fel….doar ca eu nu sunt la fel…..tot altfel in fiecare an….tot cu alte sperante si vise inca neimplinite, tot friguroasa si dornica de soare ma gaseste frigul asta nenorocit….de ce trebuie sa vina si sa ma ia pe nepregatite?? uite nici macar patine nu am…ahh stai…ca eu nici nu stiu sa patinez…..vezi, am zis eu ca nu e bine sa vi acum….mai lasa-ma putin sa respir aer de toamna…nu-mi lua totul acum….acum cand mai cred in ceva, cand vreau sa cred ca pot sa invat sa….sa….nici nu mai stiu….ai venit prea repede…..imi iei totul….imi iei asfaltul topit, imi iei gradinile curate, imi iei rosul si sudoarea fruntii, ingheata totul in jur si devine totul….totul…..rece…..si ma gandesc ca pot totusi sa razbat….ca-mi iau un fular cu miros de vara si ma infasor toata….si plec pe strazi sa regasesc…ce??….trebuie sa-mi aduc aminte….am uitat deja ce vreau…de cand ai venit m-am adancit in melancolie si visare permanenta….vise cu arici si vise cu roua….plec insa pe strazi sa-mi regasesc fiorul acelei zile de primavara…..o zi  ca oricare alta de primavara…doar ca ceva s-a intamplat si n-a mai fost totul la fel…si nu este destin….nu ai aparut ca asa au vrut stelele….ai aparut pentru o schimbare…si ce mai schimbare….nimic n-a mai fost la fel….bulversare si ceata totala….si ce mai vise…oh….acele vise…nimic nu se compara……era totul in aura……si ma trezeam cantand….cum sa te trezesti cantand?? ei bine…se poate !! si a venit progresul….caldura mare….vara……maini pline de sudoare…si nu ne deranja…aveam tricouri drept prosoape….pasiuni comune….si nu doar una…..si vine-o veste….ca mi te iau….si mi te duc….unde.??? nici nu mai conteaza…..si gerul asta tot mai aprig se anunta…..voi simti de trei ori mai cu minus gradul ala de minus……..si va veni dezghetul si va gasi o alta….desigur o alta eu….si o alta zi de primavara….dar nu la fel.

2 thoughts on “rewind

Leave a Reply

