THE LOVELY BONES


Pe 25 noiembrie a fost premiera la filmul “The Lovely Bones“. Este un film dupa cartea cu acelasi nume de Alice Sebold.  E o carte care mi-a placut foarte mult. Am luat-o din intamplare  de la un targ de carte acum 2 ani. Intamplarea face ca am dat cartea cu imprumut si tipa nu mi-a mai returnat-o. A trebuit sa o caut din nou sa o cumpar. A durat aproape juma de an sa o pot cumpara, pentru ca in librarii nu o gaseam, iar la editura nici atat. Intr-un final am reusit sa o recumpar.  Astept sa vad si filmul. Pana ajunge si la noi avem trailerul doar.

Leave a Reply

