Ce bani imi dati aici doamna?


Sambata ne-am pus la un film (Confessions of a shopaholic)  si cum nu mancasem cipsuri de juma’ de an am zis hai sa ne luam 2 pungi din alea mari ca nu se supara nimeni. Si cum orice copil are si o pusculita care poate fi “sparta”, am procedam intocmai. “cat e punga??” “Nu stiu.Iau toti marunti astia si vad.” Ajung la magazin:”2 pungi mari de cipsuri cu sare va rog! “7 lei si 80 de bani!” scot din buzunar 7 lei de 1 leu si 80 de bani formati din monede de 10 bani de 5 bani si 1 ban😀. Doamna ma intreaba : “Da’ ce bani imi dati aici doamna?” raspunsul meu prompt “Romanesti!!!!” spus cu un zambet larg!!!😀

Morala “te ia lumea peste picior daca aduni bani in pusculite!!


p.s. asta a fost a doua oara cand am facut chestia asta  la acelasi magazin!!! Aceeasi reactie si data trecuta!!!

PIGGY BANK

PIGGY BANK

6 thoughts on “Ce bani imi dati aici doamna?

  1. Cei de 5 bani nu sunt o problema, insa monedele acelea mici de 1ban sunt greu de numarat. am patit-o si eu insa mie mi-a spus in fata “Nu primim monede de 1ban” pe motiv ca asta e politica magazinului. E la fel peste tot. Totusi daca vrei sa scapi de banutii astia cel mai potrivit loc e Kauflandu’ acolo ti-i ia fara sa se uite urat la tine.
    Totusi nu te gandi sa faci un bine si sa ii daruiesti unui sarman care intinde mana pe strada ca poate arunca dupa tine cu ei😛

  2. Pana acum eu am strans vreo 2 kg de monezi din pusculita de 1,5 si 10 bani.

    Nimeni nu vrea sa-i primeasca!

    Stau cu ei in punga. Nici macar la banca nu mi i-au acceptat.

      • mai nou pusculitele sunt folosite pe post de obiecte de decor!! depinde si de care e !! porcul e in voga!! am vazut unele pusculite porcusor la 150 de lei!! mi s-a parut exagerat!!

Leave a Reply

