Cand vin fulgii, vine si mosul, si e minunat


Nu mai ninge, dar e un frig cumplit. -17?? Nu conteaza, ma incalzeste totul in jur…inafara de ghetele mele odioase…care nu mai asculta si-mi racesc picioarele, dar imi plac prea mult sa le arunc. Am prieteni care ma fac sa vad tot ce-i bun in jur. Totul se invaluie intr-un val pufos, de unde n-ai vrea sa mai iesi.
Mosul a venit mai repede anul acesta. Pentru ca atunci cand vine craciunul nu-l poti petrece tot timpul si cu prieteni si cu familie. Nu toti suntem din acelasi loc, poate asta e si minunat la partea cu prietenii: ii ai la un moment dat peste tot imprastiati.
Mosul a venit de saptamana trecuta incontinuu. Si mai are inca sa vina (n-am ajuns pe acasa inca🙂 ) Am avut asa un sentiment frumos cand am fost si eu mos pentru altii anul acesta. Imi place mult mai mult sa dau decat sa primesc. E minunat sa stii ca ai gasit darul perfect pentru persoana draga de langa tine. Nimic nu se compara cu bucuria din ochii lor, si nimic nu e mai frumos decat caldura care imi inunda sufletul cand ii vad fericiti. A fost o saptamana lunga dar minunata. M-au incercat mai multe sentimente, dar trebuie sa multumesc cuiva care mi-a zis “gandeste pozitiv”. Asa am facut, si a mers chiar mai bine decat ma asteptam. Saptamana mea s-a incheiat cu o petrecere minunata, poate cea mai reusita de anul asta. Minunati am fost toti, veseli si nu mai vroiam sa plecam. O sa-mi fie dor de ei pana la anul.
De duminica nu mai am rabdare.Vreau sa plec acasa. Acasa la caldura aceea minunata. Poate anul asta reusesc sa scot sania la zapada. N-am facut de mult asta. Cand cresti uiti sa te bulgaresti sau esti prea obosit? Ceva nu e bine. Prajituri o mie si una vor fi. Si vin cald si scortisoara si miros de portocale, nu e craciun fara portocale, desi unii ar zice fara mere sau nuci. Mie imi place mult miros de portocale si luminita beculetelor de pe bradul de Craciun.
Craciunul asta vreau sa ne bucuram cu totii. Sa uitam toate relele care ni se intampla. Sa fim buni cu ai nostrii. Macar acum sa profitam de aceasta mica ocazie sa ne bucuram de ceea ce putem da celor din jur si de ceea ce putem primii de la cei dragi. Sa fiti minunati macar acum! E un sfat pe care am sa-l urmez. Ganditi pozitiv! Sfat primit pe care il dau mai departe.

Leave a Reply

