Imi plac jucariile


chiar imi plac….poate acum mai mult de cand atunci cand eram mica…cel mai mult imi plac robotii si jucariile foarte foarte mici….cand eram mica visam sa am chiar un set cu omuleti mici mici de tot, insa vii….my own little people….si acum imi cumpar inca jucarii….mama zicea ca nu putea sa treaca cu mine prin fata magazinului de jucarii cand eram mica,  plangeam pentru ca vroiam de toate…si tot timpul trecea pe partea cealalta cand ajungeam in zona cu magaziul…eu nu-mi amintesc….pe baza dragului meu de jucarii urmatorul videoclip mi-a incantat sufletul….

p.s. am uitat de dinozauri!! i love them!!!😀

Leave a Reply

